Skip to Content

Desatero Minute Shop

  1. Do prodejny vstupujte samostatně. V prodejně nakupuje vždy jen jeden registrovaný uživatel.

  2. Neposkytujte své registrační údaje jiné osobě.

  3. Máte-li podezření na zneužití svých údajů, ihned zažádejte o blokaci svého účtu na helpdesk@minuteshop.cz

  4. Zboží vždy vracejte na své místo v regále.

  5. Odnášíte si pouze to zboží, které jste zaplatili.

  6. Zboží, které pokladna nenačítá, odložte do koše „Nefunkční zboží“.

  7. Tlačítko Helpdesk použijte jen v situaci, kdy si nevíte rady. Zazvoňte a vyčkejte na spojení s operátorem.

  8. V případě, že dojde k znehodnocení zboží – rozbití, rozsypání apod. neváhejte stisknout Helpdesk tlačítko, abychom zajistili pořádek na prodejně.

  9. V případě, že jste nenakoupili, nezapomeňte před odchodem z prodejny zrušit nákup v aplikaci.

  10. Nápady a připomínky zasílejte na: info@minuteshop.cz